Ron-Vivian-USA.reismee.nl

Het zit er weer op....

Helaas is ons Amerika avontuur ten einde

Frown

We zijn gisterochtend rond 08.45u geland in Brussel. Beiden vluchten (Denver-Montreal, Montreal-Brussel) zijn goed verlopen. Momenteel zijn we herstellende van de jetlag en de wasmachine draait inmiddels overuren.

We hebben een fantastische tijd gehad de afgelopen drie weken, waarin we ontzettend veel gezien hebben. Onze hoogtepunten waren Yellowstone en Moab. Ook niet te vergeten zijn alle aardige mensen die we ontmoet hebben tijdens de 6500 km (4100 mijl) die we in totaal hebben gereden!

Bedankt voor jullie leuke reacties en wie weet tot een volgende keer.......!

groetjes Ron & Vivian

Laughing

Karim

Welcome thuis Ron & Vief. Ik ben echt blij dat jullie een onvergetelijke trip rijker zijn. Ik zal jullie wel binnnenkort bezoeken. Ik ga nu werken, yep dat hoort ook bij het leven, hahaha yakkie bahhhh.

Groetjes Karim

Wies

Fijn dat jullie weer goed terug zijn. Genoten heb ik van al jullie verhalen en foto's.
Dobber nog maar effe genietend een paar dagen door.