Ron-Vivian-USA.reismee.nl

Dag 17, 18 en 19 Rocky Mountains.

Onze trip komt langzaam tot een einde, maar niet voordat we nog even vertellen over onze afgelopen drie dagen.

Nadat we zijn vertrokken vanuit Castle Valley rijden we van Utah weer naar Colorado, het landschap veranderd naar dor, droog, uitgestorven. We rijden door Ghosttown Cisco, hier even een paar fotootjes gemaakt, aangezien ik dit nl. interessant vind. We blijven 1 nacht slapen in het Best Western hotel van Frisco, dit gebied staat vooral bekend als ski-oord. Wat betreft het ontbijt, dit was écht heel slecht!

De volgende ochtend gaan we richting de Rocky Mountains en we stoppen even in Nederland, nee we zijn niet al thuis, maar dit is een klein plaatsje in Colorado dat daadwerkelijk Nederland heet met ongeveer 1400 inwoners. Grappig om te zien, hier dan maar gelijk een vroege lunch ingelast.

Vervolgens komen we al vroeg aan in Estes Park en gelukkig kunnen we al inchecken. We logeren twee nachten bij Murphy's River Lodge. De rest van de dag doen we niet veel, slenteren langs de winkeltjes en 's avonds gaan we naar de bioscoop, 'Cowboys & Aliens', hoe toepasselijk! Heel aparte film in een wel heel oude bioscoop, deze is nl. gebouwd in 1913 en is een van de oudste bioscopen van Amerika.

Vandaag hebben we de Trail Ridge Road door de Rocky Mountains gereden. Ons hoogste punt was 3700 meter. Mooie route, met nog sneeuw op de bergtoppen.

Dit is voorlopig onze laatste bericht vanuit Amerikia, morgen vertrekken we naar Denver, waar we de huurauto gaan inleveren en dinsdagochtend rond 11.00 uur weer op het vliegtuig huiswaarts stappen.

groetjes Ron & Vivian

Cool

Roland

Hoop dat jullie een super vakantie gehad hebben! Aan het weer kan het niet gelegen hebben! :P

Franziska

Niet te geloven dat jullie vakantie al haast weer voorbij is! Bedankt in elk geval voor de mooie verhalen en de schitterende foto's. Ik heb genoten!
Goede terugreis! Groetjes,
Franziska

Susan

Wij zijn vanavond thuisgekomen van onze vakantie en ik heb daarom zojuist pas jullie verhalen van de afgelopen 2 weken zitten te lezen. Waaw, echt gaaf!! Wat hebben jullie veel gezien. De foto's zijn echt geweldig en soms wel duizelingwekkend, prachtig! Rust goed uit, geniet nog van de laatste uurtjes Amerika. Een hele goede reis terug en hopelijk snel tot gauw, wij zijn erg benieuwd naar jullie reacties.
Dikke knuffel Jur & Floor Susan Mike

Wies

Sjoon verhaole van ein geweldig avontuur. Naem de herinneringe mit en blief der van geneete.
Ein heel gooie reis gewins en gooie toeskoms.
toet gauw.

yvonne

Hey, t zit er weer op! Was fijn om bijna elke ochtend als ik opstond jullie avonturen te lezen, dank!
Goeie reis terug en geniet nog even na van al dat moois! Idd een route die mij zeker aanspreekt.
Tot volgende week ergens!