Ron-Vivian-USA.reismee.nl

Dag 9 Grand Teton National Park

Ten eerste bedankt voor al jullie leuke reacties!

Gisterochtend zijn we vanuit Yellowstone zo doorgereden naar Grand Teton National Park. Het park is genoemd naar de Grand Teton, die met 4197 meter de hoogste berg van het park is, en omvat een groot deel van de onderliggende vallei, de Jackson Hole. Tevens is de bergketen van de Grand Teton onderdeel van de Rocky Mountains.

We gaan met een bootje voor een overtocht over Jenny Lake om een kijkje te gaan nemen naar de Hidden Falls. Na een wandeling door het bos arriveren we bij de waterval, deze doet zijn naam eer aan.

Na de terugtocht rijden we door naar Jackson voor één overnachting. Even nog door het stadje gelopen en daarna voor de 1e keer gegeten bij Mc Donalds (ja echt waar!). Tot nu toe proberen we zoveel mogelijk gevarieerd te eten, aangezien er nogal erg veel aanbod qua fastfood is. We hebben zelfs een keer bij een Italiaan gegeten. We hebben ons eigen brood en beleg gekocht, zodat we 's ochtends een normaal ontbijt kunnen maken.

Deze dag hebben we: 132 mijl = 213km gereden.

groetjes Ron & Vivian

Cool

Helene

Dat van dat eten is waar. In Amerika heb ik ijs en taarten leren eten. Funest voor je figuur! Want alles is TE groot, TE veel en TE vet! En helaas ook TE lekker! Succes met jullie reis, ontzettend leuk om te lezen en te zien!

Ron & Vivian

Dankjewel Helene! Alles is inderdaad Too Big! En dan al die refills, bij de Pizzahut kreeg ik niet de kans om mijn normaal formaat glas leeg te drinken. Na 3 slokjes werd het tot 3x toe opnieuw bijgevuld! Bij de 4e keer hebben we maar stop gezegd, haha!