Ron-Vivian-USA.reismee.nl

Op Amerikaanse bodem!

Na een lange vermoeiende dag zijn we sinds een uur of 19.00u Amerikaanse tijd (voor jullie even 8 uur vooruit tellen) geland in Denver. De vluchten zijn goed verlopen, alhoewel net bij het instappen van de vlucht Chicago-Denver het opeens keihard begon te regenen en onweren. Het was niet verantwoord om daar doorheen te vliegen, dus hebben we ongeveer 20 minuten vertraging opgelopen. Wat betreft de securities, schijnbaar moesten ze mij (Vivian) vandaag hebben. Eerst werd ik in Montreal uitgebreid gefouilleerd omdat de pieper afging, in Chicago kreeg ik een bodyscan en bij aankomst in het hotel zat er netjes een briefje in mijn koffer van de TSA security dat ze mijn koffer hadden onderzocht! Al met al zijn we inmiddels al 24 uur op en gaan nu naar bed. Morgen wordt een lange rit richting het noorden.

gr Ron & Vivian

Cool

Oh ja, we hebben onze Jeep Cherokee in het wit gekregen.

Reacties

Reacties

Josephine

Happy Birthday Ron!

Veel vakantieplezier met jullie witte jeep Cherokee en rondreizen.

Karim

Hoi Ron & Vief,

Ron ten eerste hartelijk gefeliciteerd met verjaardag. Ik wens je n hele fijne dag toe. En ten tweede gefeliciteerd met je Jeep Grand Cherokee. Ik weet dat je graag n amerikaan wilde ipv jap of koreaan. Ik wacht vol spanning jullie foto's en verhaaltjes af. I wish i was their also ;-) groetjes uit ht koude kikkerland.

Susan

Ik zeg tegen Jur: Ron is vandaag jarig, wat zullen we schrijven? Waarop Jur antwoord: Hoi Ronnie, we kunnen niet komen. Hahaha!!

Er is er één jarig HOERA HOERA!! Dat kun je wel zien dat ben jij!! Van harte proficiat met je verjaardag Ron en een super te gekke verjaardag in the United States of America. Fijn om te horen dat jullie reis goed is verlopen en dat jullie goed geland zijn. Tjonge, 24 uur wakker!! Slaap maar lekker, dan kan morgen het echte avontuur beginnen. Heel veel plezier!! We zijn heel erg benieuwd naar jullie avonturen en foto's!! Vet coole auto trouwens. Veel liefs Jur Floor Susan & Mike

Annie

Ha Vief en Ron,

even 8 uur terugtellen...dus jullie liggen nu op één oor.
Hier is de dag al begonnen, en ook de herfst: regen, windstoten en koud! Dus jullie missen niks hier.
Ik wens jullie een prachtige reis door de States
en voor Ron vandaag een heel speciale verjaardag!
Heb je de slingers in de jeep al opgehangen Vief?
Groeten en liefs Annie

Alex

He Ron en Vivian,

Ron, proficiat met je verjaardag.
En, ik wens jullie een hele mooie vakantie toe.

Groeten van de Ambynees

Jan&Corrie

Van harte proficiat met je verjaardag Ron en een te gekke verjaardag in the United States of America. Fijn om te horen dat jullie reis goed is verlopen en dat jullie goed en veilig geland zijn.
Bij ons is de dag al begonnen, en ook de herfst: regen, windstoten en koud! Dus jullie zijn optijd weg.
Nu maar eerst goed slapen, en morgen oppad met de jeep. Heel veel plezier en tot wederhoorn.

wendy roger en tessa

Proficiat met je verjaardag Ron.
Goed om te horen dat alles is goed gegaan met de reis.
Hier is het regen regen en veel wind.
Ik wens jullie een goeie reis,en we blijven de verhalen lezen en fotos kijken.
Heel veel Groetjes Wendy Roger Tessa en Tante Lien.

jos & marleen

hoi ron en vivian
ron van harte proficiat met je verjaardag gelukkig zijn jullie goed aangekomen in USA.maak er een fijne vakantie van en heel veel plezier.
heel veel liefs jos marleen en oma

Ook van mijn kant, dus aan de andere wereldkant, proficiat met jouw verjaardag Ron. Veel plezier voor jullie beiden, en doe Obama mijn groeten.
Ome Wim Beek l

Frans en Lea

Ron Proficiat en een hele fijne vacantie en geniet ervan samen met Vivian,
Groetjes Frans en Lea.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!