Ron-Vivian-USA.reismee.nl

Welkom op ons Reislog!

Hallo en welkom op ons reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf het moment van vertrek, zul je hier dan ook regelmatig nieuweverhalenenfoto'svinden, en viade kaartweet je altijd precies waar wij ons bevinden en waar wij zijn geweest! Meer informatie over ons en de reis die we gaan maken vind je inhet profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor onze mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

We zien je graag terug op ons reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter, dat zouden we leuk vinden!!!

Leuk dat je met ons meereist!

Groetjes,

Ron & Vivian.

Onze eerste rondreis samen in Noord/West USA.
Een reis van 21 dagen, door het land van ongekende mogelijkheden.

Hieronder een kleine greep uit de plaatsen / bezienswaardigheden:

Denver
Mount Rushmore/Crazy Horse
Badlands N.P.
Devil's Tower N.M.
Beartooth Scenic Drive
Yellowstone N.P.
Grand Teton N.P.
Nephi
Torrey
Capitol Reef N.P.
Natural Bridges N.M.
Mancos / Four Corners Monument
Mesa Verde N.P.
Moab / Arches N.P. / Canyonlands N.P.
Cisco Ghost Town
Frisco
Nederland
Rocky Mountain's N.P.
Denver

Reacties

Reacties

Wendy Roger en Tessa

Hoi Hoi
Te gek zon reis echt leuk,zou het bijhouden als jullie vertrekken.
Wij wensen jullie alvast een hele goede reis en geniet er lekker van.
Groetjes uit Nieuwstadt

Josephine

Gelijk hebben jullie, geniet er maar van.
Ik ga je weer volgen nu dan met je liefje Vief.

Helene

Wat een mooie reis! Heel veel plezier en ik zal jullie blog natuurlijk volgen.

Lumens Pierre

Wat een leuk reiverslag en werkelijk zeer mooie foto’s Vivian en Ronnie geniet er maar van,

Veel reis plezier samen

Ome Pierre en Tante Fien

Mariëtte Jan

Fijne vakantie en kom goed weer thuis. Geniet er maar lekker van

Franziska

Dag Ron en Vivian,
Omdat ook wij dit jaar deze kant op gaan, verheug ik me al heel erg op jullie verhalen. Ik zal jullie weblog dan ook zeker gaan volgen.
Alvast veel voorpret en voor straks een hele goede reis toegewenst!
Groetjes,
Franziska

Pap & Mam

Vivian & Ron, een prachtige reislog hebben jullie opgesteld, nu nog de verhalen en na afloop de film, deze zal natuurlijk de andere overtreffen qua film en muziek. Wij wensen jullie alvast een fijne reis toe en kom gezond weerterug. groeten P&M.

De 'aanjullievastzittende' buren

Schitterende huurauto. Dat is eens wat anders als een Ford Fiesta.
Heel veel plezier op jullie reis en wij wachten met spanning op jullie reisverhalen, die zoals wij gewend zijn, heel mooi zullen zijn.

Groetjes

Jan & Corrie

Hoi Vivian & Ron, Zondag aangekomen, tussen de plensbuien door ons geinstalleerd. Gelukkig hebben jullie goed weer bij deze mooie trip, leuke foto's en spannende verhalen. Veel plezier met jullie vakantiereis. Wij wachten op het vervolg !!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!