Ron-Vivian-USA.reismee.nl

Dag 15

Reacties

Reacties

Isis (AA forum)

Waar heb je deze precies genomen ik herken het wel maar echt de plek waar je stond kan ik me niet voor ogen halen. EN hoe ben je daar naartoe geklommen of valt dat mee???? Wij waren er in 2010 en komen er dit haar ook weer... mmhhhh groet

Ron

Dit is de Delicate Arch, zeer mooi om te zien, maar zeker een uur berg op wandelen. Een geef je een tip om vroeg in de morgen te gaan, neem genoeg water mee, en rust af en toe uit onderweg. Als je er eenmaal bent, wil je niet meer weg. Veel plezier!

Isis (AAforum)

Ja ik weet waar het is en wij gaan in de avond.. ik schreef al dat we er waren...in 2010. WIJ gaan er wederom dit jaar naartoe in de late middag en het is een 45 only UP wandeling. Maar waar ben je precies gaan staan voro de foto dat was mijn vraag.... Door welk gat heb je deze genomen. Dus echt ter plekke de lokatie waar je stond. Die zoek ik ik vind dit perspectief leuk.

Ron

Vlak voordat je boven bent is er aan de rechterkant een verhoging van een aantal meter, hier kan je vrij eenvoudig opklimmen. Daar zie je de opening met het geweldige uitzicht.

Isis

Ah geweldig moet ik even op letten!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!