Ron-Vivian-USA.reismee.nl

Dag 13 en 14

Oude Buick - Wildcat.

Reacties

Reacties

Mariëtte Jan

Hallo Vivian en Ronny, vraag eens wat die Buick moet kosten, is hij niet te duur kun je hem mee brengen.
Nog fijne dagen en geniet er van.

Groetjes

Ron & Vivian

Ja coole auto hé! Helaas hebben we 'm zelf al laten overvliegen ;-)
Heb er nog meerdere foto's van gemaakt.

groetjes!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!