Reacties
Reacties
27 jul. 2011, 13:37
Hallo Vivian en Ronny, vraag eens wat die Buick moet kosten, is hij niet te duur kun je hem mee brengen.
Nog fijne dagen en geniet er van.
Groetjes
29 jul. 2011, 06:42
Ja coole auto hé! Helaas hebben we 'm zelf al laten overvliegen ;-)
Heb er nog meerdere foto's van gemaakt.
groetjes!
{{ reactie.post_date.date | formatDate('DD MMM YYYY HH:mm') }}
Reageer
Laat een reactie achter!
De volgende fout is opgetreden
- {{ error }}
Je reactie is opgeslagen!
