Ron-Vivian-USA.reismee.nl

Dag 11 en 12

Lunch at Denny's!

Reacties

Reacties

Karim

Gebakken aardappel met scrabbled eggs??? Haha

Hoe zit ht met ontbijt? Gaan jullie vaak naar subway voor n broodje??

Ron & Vief

Het zijn iig geen gescrabbelde eggs ;-)
Soms ontbijten we in het hotel, als we geluk hebben scrambled eggs, maar meestal is het niet veel. Vandaar dat we zelf brood en beleg hebben gekocht voor onderweg. Af en toe een lunch bij de subway, die zijn hier iig in overvoed!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!