Reacties
Reacties
25 jul. 2011, 11:42
Neet drin kiepe!!
25 jul. 2011, 18:43
Keileuke foto:)!
26 jul. 2011, 05:55
Tnx! Wij vonden 'm ook wel leuk, gemaakt met de zelfontspanner.
01 aug. 2011, 06:03
Maar waar stond de camera? Op de motorkap?
01 aug. 2011, 06:50
Hee Rool, waar hang jij uit?!? Zit je nog in Europe ivm datum en tijd?!
Btw...er stond een paaltje waar we een steen op hebben gelegd en daarop de camera, ja heel vindingrijk zijn wij ;-)
{{ reactie.post_date.date | formatDate('DD MMM YYYY HH:mm') }}
Reageer
Laat een reactie achter!
De volgende fout is opgetreden
- {{ error }}
Je reactie is opgeslagen!
