Ron-Vivian-USA.reismee.nl

Dag 11 en 12

Reacties

Reacties

Wies

Neet drin kiepe!!

yvonne

Keileuke foto:)!

Ron & Vief

Tnx! Wij vonden 'm ook wel leuk, gemaakt met de zelfontspanner.

Roland

Maar waar stond de camera? Op de motorkap?

Ron & Vief

Hee Rool, waar hang jij uit?!? Zit je nog in Europe ivm datum en tijd?!
Btw...er stond een paaltje waar we een steen op hebben gelegd en daarop de camera, ja heel vindingrijk zijn wij ;-)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!