Ron-Vivian-USA.reismee.nl

Onze huurauto geboekt!

Jeep Grand Cherokee.

Reacties

Reacties

Vivian en Ron wat een Stoere auto, nu kunnen jullie de Amerikaanse wegen onveilig maken, Doe het maar kalm aan . Fien en ik wensen Jullie een leuke en mooie vakantie. en gezond en wel weer terug in Buchten Jullie zullen best wel weer wat mooie foto's maken. De foto's van het kasteel vind ik zeer mooi, ik heb er een als bureau blad genomen

Vele groeten Ome Pierre en Tante Fien

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!